تاریخچه


آزمایشگاه  تشخیص طبی دکتر سلیمانی با سالیان سال سابقه درخشان و با هدف ارائه خدمات تشخیص تخصصی وفوق تخصصی به بیماران و پزشکان در سال 1375 آغاز به کار کرده است.بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در کنار کادر فنی مجرب و ماهر , آزمایشگاه دکتر سلیمانی را در موقعیتی منحصر به فرد در شهرستان تربت حیدریه قرار داده است.
درحال حاضر بالغ بر 22 نفر نیروی دانشگاهی با مدارج تحصیلی مختلف شامل برکاردان علوم آزمایشگاهی ,کارشناس وکارشناس ارشد در این مرکز مشغول به کارهستند.این مرکز دارای بخشهای آزمایشگاهی پذیرش ،نمونه گیری ،جوابدهی ، هماتولوژی,سرولوژی,میکروبیولوژی ,بیوشیمی ,ایمونولوژی ,پارازیتولوژی ،الکتروفورز ،هورمون شناسی ،کنترل کیفی و اورژانس می باشد.
جهت تحقق اهداف آزمایشگاه در ارائه خدمات اختصاصی در سریعترین زمان وباکیفیت مطلوب ,سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش تجهیزات آزمایشگاه صورت گرفته و بدیهی است که جهت ارائه خدمات مطلوب ,علاوه بر نیاز به تجهیزات مدرن ونیروی مجرب ,نقش مواد مصرفی وکیتهای مورد استفاده نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.به دلایل فوق ,مهمترین شاخص در انتخاب کیتهای آزمایشگاهی در این آزمایشگاه ,کیفیت مطلوب آنها بوده به گونه ای که مورد اخیر نقش مهمی در تضمین صحت و دقت نتایج بدست آمده داشته است.
استفاده از سیستم vacutainer جهت نمونه گیری وبکارگیری لوله ها وسایر وسایل یکبار مصرف در آزمایشگاه  نیز در کنار دیگر عوامل , کمک شایانی به ارتقاءکیفیت خدمات آزمایشگاه نموده است.
نتیجه تمامی اقدامات فوق ایجاد اعتمادی است که بین پزشکان و بیماران شکل گرفته و این امر حاصل سالها فعالیت صادقانه مدیریت و پرسنل آزمایشگاه دکتر سلیمانی میباشد.

در مسیری گام نهاده ایم بی پایان ، چرا که کیفیت،تعهد و اخلاق را انتهایی نیست.تامین و ارتقا پدیده سلامت محصول خدمات ماست و برانیم تا در آینده ای ای نه چندان دور بهترین،بزرگترین،متنوع ترین،دقیقترین،صحیح ترین و معتمدترین آزمایشگاه تشخیص طبی شهرمان باشیم ، به گونه ای که ردپای تلاش ما در جای جای شهری سالم به یادگار حک شود.

آدرس : تربت حیدریه،خیابان فردوسی،فردوسی 12-پلاک 21
تلفن : 05152220100 - فکس : 05152230260
کد پستی : 37384-95167
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به آزمايشگاه پاتوبیولوژی دکتر سليماني می باشد . ® طراحی و اجرا توسط شرکت پیوند طب و نرم افزار